Maurik - Man gewond bij aanrijding op Prinses Marijkelaan
Woensdagavond zijn twee personenauto’s met elkaar in botsing gekomen op de Prinses Marijkelaan in Maurik.
Het ongeval werd rond 18.10 uur gemeld. De aanrijding gebeurde ter hoogte van Ly-An Mode. Volgens omstanders kwam één van de betrokken voertuigen vanaf een oprit de weg op, waarna de botsing ontstond.
Een man raakte bij het ongeval gewond. Hij is door ambulancepersoneel behandeld en vervolgens overgebracht naar het ziekenhuis. Beide auto’s liepen aanzienlijke schade op en moesten door een berger worden afgesleept.
Tijdens de hulpverlening en bergingswerkzaamheden was de Prinses Marijkelaan geruime tijd afgesloten voor verkeer.
Volg jij ons ook al via het whatts-app kanaal?