Tiel - Trein komt rokend station binnen
Woensdag om 19.45 uur werd een treinbrand gemeld op het treinstation in Tiel. Het ging om een trein die vanuit de richting Arnhem kwam en rokend het station binnenreed.
Bij aankomst van de brandweer was er geen sprake meer van open vuur, maar in en rond de trein hing nog wel een sterke brandlucht. De brandweer heeft het motorcompartiment aan beide zijden opengemaakt en gecontroleerd. In samenwerking met ProRail wordt verder onderzocht wat er precies is gebeurd.
Het treinstation is vanwege de melding langere tijd afgesloten geweest.
Volg jij ons ook al via het whatts-app kanaal?