Geldermalsen - Veel schade bij kop-staartbotsing op A15
Woensdag om 15.55 uur werd een ongeval gemeld op de A15 richting Nijmegen, ter hoogte van de afslag Geldermalsen.
Onder het viaduct van de Randweg bleek een kop-staartbotsing te hebben plaatsgevonden. Eén van de bestuurders is door de ambulancedienst nagekeken en voor controle overgebracht naar het ziekenhuis. Beide voertuigen liepen flinke schade op en zijn door een berger afgesleept. Door het ongeval ontstond in korte tijd een forse file.
Op deze locatie hebben de afgelopen maanden meerdere aanrijdingen plaatsgevonden.
Volg jij ons ook al via het whatts-app kanaal?